Jakou zvolit sociální síť

V současnosti nejsou na internetu největším lákadlem vyhledávače, pomocí nichž můžete najít všechny potřebné informace ke studiu nebo k práci, ale sociální sítě. Facebook, Instagram nebo Twitter patří mezi fenomény současnosti a řada lidí se bez nich neobejde. Denně je využívají miliardy lidí. A to jak mladších ročníků, tak i těch starších. Není pravda, že o svá trápení i radosti se na internetu dělí pouze mladší a střední generace, ale čím dál tím častěji se hlavně na Facebooku objevují profily uživatelů, kteří se narodili ještě za hlubokého socialismu. Nebuďte tak překvapeni, když vám přijde tweet od vaší babičky.
fotky na displeji
Hegemonem v tomto odvětví je rozhodně Facebook, který využívá více než dvě miliardy uživatelů, což je skoro třetina všech obyvatel na planetě. Není však hlavním hráčem pouze ve světě, ale také v České republice. K dnešnímu dni je v této sociální síti přihlášeno na pět milionů lidí, tedy polovina české populace. Je tak prakticky nemožné, abyste zde nenašli nějakou známou tvář nebo rodinného příslušníka. Chcete-li podnikat, profil na Facebooku určitě musíte mít. S šikovně zvolenou reklamní kampaní si tak můžete snadno najít spoustu zákazníků, potažmo klientů.
Instagram rovněž patří mezi sociální sítě, kde byste neměli chybět. I když měl realtivně pomalý rozjezd, dnes již patří se svými 800 milióny uživatelů k absolutní špičce. Instagram nejlépe využijete k prezentaci svých služeb a výrobků. Stačí udělat pár fotek a máte to. Důležité je, aby byly kvalitní a vámi prezentované výrobky nebo služby vypadaly k světu. Mějte na paměti, že konkurence je veliká.
modré ikony
I Twitter se dá využít k reklamě, i když velice omezené. Nabízí totiž pouze možnost tvorby krátkých zpráv, tweetů, které mohou mít maximálně 280 znaků. Ovšem i na tak malém prostoru se dá vytvořit kvalitní úderná kampaň.

11 měsíců ago